ankieta
Ocena komunikacji wewnętrznej Banku Pocztowego – ankieta dla pracowników
I. Ogólna ocena prowadzonych działań komunikacji wewnętrznej w Banku Pocztowym
Bank Pocztowy sprawnie komunikuje się z pracownikami na bieżąco informując o tym co dzieje się w firmie:
zdecydowanie się nie zgadzam
nie zgadzam się
raczej się nie zgadzam
raczej się zgadzam
zgadzam się
zdecydowanie się zgadzam
JAK WYPEŁNIĆ ANKIETĘ? Witamy w formularzu ankiety internetowej służącej do „Oceny komunikacji wewnętrznej Banku Pocztowego”. Celem badania jest zdobycie bezcennej wiedzy potrzebnej do projektowania sprawnego i nowoczesnego systemu komunikacji wewnętrznej dostarczającego czytelnej i łatwo dostępnych informacji, których potrzebuje Zespół Banku Pocztowego. Ankieta składa się z 3 części widocznych na 3 kolejnych stronach internetowych. Po ukończeniu danej części należy kliknąć przycisk „Dalej” znajdujący się u dołu strony, by przejść do kolejnej części lub przycisk „Gotowe” znajdujący się na ostatniej stronie, służący do zakończenia ankiety. W przypadku chęci cofnięcia się do poprzedniej części można skorzystać z przycisku „Wstecz”. Kolejne części dotyczą: • Ogólnej oceny prowadzonych działań komunikacji wewnętrznej w Banku Pocztowym, • Oceny narzędzi wykorzystywanych obecnie w komunikacji Banku Pocztowego z pracownikami, • Danych demograficznych. W przypadku większości pytań udzielenie odpowiedzi następuje przez zaznaczenie wybranej pozycji. W kilku pytaniach otwartych odpowiedź należy wpisać w okienko widoczne pod pytaniem. Wypełnienie ankiety powinno zająć max. 10-15 minut. Dziękujemy za udział w ankiecie.
|
Czuję się dobrze poinformowany/poinformowana o:
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG